UMP Photo Manager

System posiada przyjazny dla użytkownika interfejs pozwalający na zarządzanie materiałami multimedialnymi oraz kontrolę obszarów ich wykorzystania.

Zaplecze aplikacji umożliwia zarządzanie pracami, ich dodawanie, usuwanie, edycję a także akceptację żądań wykorzystania aplikacji, podgląd historii publikacji, historii żądań wykorzystania, historii logowań do serwisu oraz historii pobrań prac.

 

Podstawowe funkcje:

1. możliwość przypisywania poszczególnym użytkownikom ról powiązanych z poziomem uprawnień (hierarchiczność uprawnień) – dostępem do zawartości poszczególnych pól oraz ich edycji

  • administrator – uprawnienia nieograniczone,
  • właściciel – uprawnienia nieograniczone dla wystawionych przez siebie materiałów,
  • użytkownik zaawansowany – możliwość pobierania treści multimedialnych, (wszystkich) dostęp do informacji we wszystkich polach danego rekordu
  • użytkownik – dostęp do informacji o prawach do treści i możliwość przeglądania treści multimedialnych, pobieranie po zgodzie wyrażonej przez właściciela / użytkownika zaawansowanego

2. wymuszone wypełnianie pól ze słownikowaniem wskazanych, podgląd pola treści multimedialnych z możliwością odtwarzania (pliki wideo) oraz podgląd skalowany (zoom) dla zdjęć/grafik; obsługa co najmniej formatów tiff, jpg, png
3. możliwość linkowania dodatkowych plików powiązanych z poszczególnymi polami (np. skan umowy licencyjnej).
4. Podstawowe pola:

  1. tytuł,
  2. autor,
  3. opis,
  4. słowa kluczowe,
  5. data wykonania,
  6. prawa do treści (jeśli licencja to od-do),
  7. uwagi co do praw,
  8. dotychczasowe wykorzystanie (przegląd dotychczasowej historii publikacji – dla wszystkich użytkowników),
  9. zastrzeżenia,
  10. umowa,
  11. plik (link).

5. System oparty na cienkim kliencie www,
6. Rozliczalność – przypisanie użytkownikowi każdej operacji zmieniającej zawartość bazy i zabezpieczenie logów bez ograniczenia w czasie, z możliwością przeglądania przez właściciela / użytkownika zaawansowanego (w przyjaznej formie, a nie listingu z pliku),
7. możliwość publikacji większej ilości prac wg stworzonego szablonu.

Wygląd podstawowego interfejsu:

 

 

Wydział Organizacyjny, Oddział Teleinformatyki Urzędu Miasta Płocka informuje, że firma UserX Radosław Drozdowski (...) wykonała zadanie polegające na dostawie sprzętu komputerowego wraz z wykonaniem i wdrożeniem serwisu UMP Photo Manager(...) Prace zostały wykonane terminowo, zgodnie z przedmiotem umowy, przy zachowaniu należytej staranności.

 


Używamy cookies i podobnych technologii, przeglądając stronę wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Czym są cookies (ciasteczka)? To niewielkie informacje, nazywane ciasteczkami (z ang. cookie – ciastko), wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego korzystamy podczas przeglądania stron internetowych. W „cookies”, składających się z szeregu liter i cyfr, znajdują się różne informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania serwisów internetowych, np. tych wymagających autoryzacji – m.in. podczas logowania do konta pocztowego czy sklepu internetowego. Wszystkie działające w internecie serwisy – wyszukiwarki, strony informacyjne, newsowe, sklepy internetowe, strony urzędów państwowych i innych instytucji publicznych, mogą prawidłowo działać dzięki wykorzystaniu „cookies”. Ciasteczka umożliwiają także m.in. zapamiętanie naszych preferencji i personalizowanie stron internetowych w zakresie wyświetlanych treści oraz dopasowania reklam. Dzięki „cookies” możliwe jest też rejestrowanie produktów i usług czy głosowanie w internetowych ankietach. Dane osobowe gromadzone przy użyciu „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika, czyli np. zapamiętania logowania do serwisu czy zapamiętania towarów dodanych do koszyka w sklepie internetowym. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.