Wsparcie techniczne i administracja zasobami informatycznymi nie musi być kosztowna. Stosujemy dwa modele wsparcia: ryczałtowy i doraźny. Oferta dopasowywana jest do wymagań Klienta. W przypadku częstych zgłoszeń proponujemy zastosowanie modelu ryczałtowego, w którym wg. umowy Klient ma zarezerowany budżet godzinowy w każdym miesiącu trwania umowy.
Co nas wyróżnia?
Działamy na rynku IT jako samodzielna firma już od 10 lat, ale charakteryzuje nas blisko 20 lat doświadczenia i ciągłego doskonalenia, a także:- elastyczność działania,
- szybkość reakcji,
- profesjonalizm,
- nowatorskość,
- indywidualne podejście do Klienta.
Dzięki wykorzystanie technologii zdalnego zarządzania skracamy znacząco czas reakcji i realizacji zlecenia. Zgłoszenia realizowane są zwykle w ciągu godziny od jego przyjęcia. Nie ma potrzeby oczekiwania na kolejny dzień wizyty informatyka. Świat się zmienił. Pracując z naszego biura jesteśmy w stanie usunąć 90% awarii w ciągu kilku minut.
Skontaktuj się z nami! Pod numerem telefonu 504 107 550 lub 24 26 285 682 uzyskasz więcej informacji. Możesz również pozostawić kontakt do siebie poniżej - skontaktujemy się z Tobą!